Servimoving | Empresa de Mudanzas Barcelona

Fem de la teva mudança la millor experiència possible

Demanar un pressupost

Benvingut a ServiMoving

A ServiMoving volem que tots el nostres clients es sentin satisfets amb el treball que realitzem. Hi ha una raó per la qual la gent en estima: em retornat l’alegria al dia de la mudança (zero nervis). ServiMoving, l’única empresa de mudances en la que pots confiar.

Ens movem amb el cor. ❤️

Descarrega GRATUÏTAMENT el nostre check-list de mudances

El pas a pas amb tot el que necessites pel dia de la mudança

Quins són els nostres serveis?

Sabem que cada client requereix d’uns serveis concrets, per això, analitzem cada cas individualment i oferim un pla i pressupost adaptat a les seves necessitats.

Per què escollir ServiMoving?

Preguntes freqüents

Disposem d’una gran flota de camions de diferents metres cúbics (5m3, 10m3 i 20m3) perfectament adaptats per al moviment i amb els protocols de desinfecció necessaris.
Sí, tenen les adaptacions pertinents per protegir les teves pertinences més precioses, de manera que arriben amb seguretat al seu destí. Els protegim amb tot tipus de materials d’embalatge.
Si es produeix aquest esdeveniment, ServiMoving és responsable de proporcionar una solució immediata. Disposem d’una excel·lent assegurança de trasllats que assegura la part de béns i la part de responsabilitat civil.
Tots els nostres treballadors estan assegurats i disposen de la documentació necessària per realitzar aquest tipus de serveis. Tenen els següents requisits: experiència laboral en mudances, certificat d’Educació Secundària Obligatòria, antecedents penals i avaluació psicològica. A més, comptem amb un centre propi per a la formació continuada del personal. Tenim als millors mudancers de Barcelona

Associacions

Els nostres clients satisfets

Enric Esplugas Miró
Enric Esplugas Miró
2023-11-10
En Servimoving, Pablo y Ailed no solo son cracks organizando mudanzas, sino que te tratan de maravilla. Desde la eficiencia hasta el trato amigable, hacen que mudarse sea pan comido. Recomiendo a estos dos y a todo el equipo de Servimoving para una mudanza sin complicaciones.
Pepe Buxeda
Pepe Buxeda
2023-11-10
Realicé una mudanza desde Madrid a Barcelona y todo perfecto. 100 % recomendable.
Pere Pagès
Pere Pagès
2023-11-10
Mi experiencia con Servimoving en mi reciente mudanza fue absolutamente excepcional. Desde el primer contacto, el equipo de Servimoving demostró un profesionalismo y una amabilidad que raramente se encuentran. Lo que realmente destaca de Servimoving es su meticulosa atención al detalle. Cada uno de mis objetos fue embalado y etiquetado con sumo cuidado, asegurando que todo llegara a mi nuevo hogar en perfecto estado. A pesar de su meticulosidad, el equipo trabajó con una rapidez impresionante, equilibrando eficiencia con cuidado. La comunicación durante todo el proceso fue sobresaliente. Me mantuvieron constantemente actualizado, aliviando cualquier preocupación que pudiera tener. Incluso me proporcionaron consejos útiles para la organización de mis pertenencias en mi nuevo hogar. La claridad en la fijación de precios de Servimoving también fue notable. Me proporcionaron un presupuesto detallado y justo desde el inicio, sin sorpresas ni costes adicionales ocultos al final. En resumen, Servimoving superó todas mis expectativas. Su combinación de profesionalidad, eficiencia y atención al cliente los hace una elección inigualable para cualquier necesidad de mudanza. Los recomendaré sin dudarlo a familiares y amigos, y definitivamente serán mi primera opción para futuras mudanzas.
Juan Sitges
Juan Sitges
2023-11-10
La verdad es que muy contento con el servicio. Muy profesionales y muy amables. No he tenido ningun problema asi que lo recomiendo 100%.
Carmen Herrera
Carmen Herrera
2023-10-16
Desde el primer contacto la experiencia ha sido muy buena. Desde administración al equipo de Julio y Moisés fueron muy atentos y profesionales. Nos ayudaron en todo momento, son flexibles y atentos a cualquier detalle. Superaron nuestras expectativas.
Liana Durante
Liana Durante
2023-10-03
Equipo de Julio. Muy buen trabajo. Y todos muy amables. Gracias
Julien Meynet
Julien Meynet
2023-08-11
Servicio muy bueno! El equipo de Julio y Moisés es muy amable y profesional! Todo ha ido fenomenal, muy recomendable!!
Elena Muiño
Elena Muiño
2023-07-26
Julio y Moises nos ayudaron con la mudanza. Ha sido espectacular. Es la segunda vez que contratamos a ServiMoving porque la calidad con la que embalan todo, puntualidad, cuidado… es excelente
Piter Rivero
Piter Rivero
2023-07-12
Muy buen servicio, personal amable, profesional y eficiente.

Segueix-nos a Instagram

Desplaça cap amunt
Scroll to Top

"TE LLAMAMOS, DÉJANOS TU NÚMERO"

Déjanos tus datos y un asesor comercial se pondrá en contacto contigo para realizar tu presupuesto o resolver cualquier duda qua tengas.

"ET TRUQUEM, DEIXA'NS EL TEU NOMBRE"

Deixa’ns les teves dades i un assessor comercial es posarà en contacte amb tu per realitzar el teu pressupost o resoldre qualsevol dubte que tinguis.

Rep el teu pressupost a 5 minuts!

...també pots contactar-nos